De medewerkers worden vooraf in het systeem gezet, eventueel met hun specifieke maten erbij. Zij ontvangen een inlogcode om in de KMS-webshop bestellingen te plaatsen. De medewerker heeft enkel toegang tot de vooraf geselecteerde producten en kan deze bestellen en afrekenen met credits (in de vorm van euro’s of punten). Deze credits kan het bedrijf zelf instellen en bepalen. Indien gewenst, kan u een approval-mechanisme inzetten waardoor een verantwoordelijke eerst de orders van de werknemers moet goedkeuren vooraleer ze definitief naar ons worden doorgestuurd. Ook een budgetlimiet in aantal producten is mogelijk.
Interesse in deze oplossing? Uw sales contact maakt graag een afspraak met u voor een (online) demo door onze e-solutions mederwerker. Geef gerust een seintje!
Het kledingmanagementsysteem (KMS) is zodanig ingericht dat de persoonlijke bestelomgeving qua assortiment, kledingmaat en budget verbonden zijn aan het werknemersprofiel. Dit geeft uw werknemer de vrijheid om eenvoudig zelf de bestelling te plaatsen zonder tussenpersoon of budgettaire goedkeuring. Dit terwijl u continue zicht heeft op het volledige bestelproces en de gemaakte kosten.
Uw medewerkers krijgen de mogelijkheid om eenvoudig zelf bedrijfskleding te bestellen op ieder moment. Elke medewerker heeft een eigen profiel met eventueel daaraan gekoppeld het kledingpakket voor zijn/haar functie. Een medewerker kan snel zien wat de bestelstatus is en zijn/haar eigen orderhistorie raadplegen. Ook heb je direct inzicht in je persoonlijke (resterend) budget.
Herentalsebaan 151
2150 Borsbeek
België
+32 (0)3 366 27 27
info@partnersafety.be