Industrial Vending is een verzamelnaam voor verdeel/beheer automaten om uw essentiële materialen en/of gereedschappen 24h/7d ter beschikking te hebben. Uw mensen zullen dus op elk moment hun benodigdheden kunnen pakken, zonder naar het magazijn te moeten lopen.
Industrial Vending heeft als extra voordeel dat U als beheerder gemakkelijker inzicht krijgt in het gebruik van uw voorraden. U kunt ook zien wie op welk moment wat gebruikt (uiteraard volledig volgens de Europese GDPR richtlijnen).
Sinds 1992 wordt CribMaster gedreven door een visie om het dagelijkse werk van de hardwerkende mannen en vrouwen in de productie en de distributeurs die hen bedienen gemakkelijker te maken door intelligent en efficiënt voorraadbeheer. Onze toonaangevende softwaresuite biedt een volledige stapel mogelijkheden voor voorraadbeheer die u meer controle en een beter inzicht geven in het gebruik en de status van uw verbruiksartikelen, met industriële en in hoge mate aanpasbare automaten die de voorraad efficiënt op het moment van levering leveren. gebruik. Bij CribMaster zijn we toegewijd om vooruitgang gemakkelijker te beheren te maken.
Sinds 2002 helpt Ecos Systems klanten wereldwijd om hun sleutels, objecten en medewerkers veilig en intelligent te beheren. In het begin waren we actief in de zorg, maar al snel begonnen andere bedrijven onze systemen aan te vragen. Om deze reden zijn we ook al geruime tijd actief in andere sectoren zoals de automobielsector, industrie, high security en voor overheden en administraties. Ecos systems breidt zich niet alleen uit naar verschillende sectoren, maar is ook geografisch gegroeid en heeft sinds 2009 vestigingen in Frankrijk, Hongarije en de Verenigde Staten.
Uw werknemers kunnen op elk moment aan essentiële benodigdheden op zeer korte afstand van hun werkplaats. Dit betekent minder ‘waste’ voor uw productieproces, door een reductie in tijd verwijderd van de werkplaats of downtime van uw machines
Uw magazijnier kan zich richten op belangrijker taken, en wordt niet elke 5 minuten onderbroken om materialen aan werknemers te bezorgen
De verdeelautomaten houden van elk artikel de actuele voorraad bij en geven automatische meldingen indien een artikel dreigt op te raken. Wanneer U de melding wenst te ontvangen, dat kunt U zelf instellen)
Restricties in tijd, hoeveelheid, per team of kostenplaats zijn gemakkelijk toepasbaar en op maat van uw onderneming. U beslist zelf welke werknemers aan welke producten kunnen in de verdeelautomaat. Hierdoor heeft U rechtstreeks invloed op de veiligheid binnen uw bedrijf door foutief gebruik van PBM’s tegen te gaan.)
Uw werknemers kunnen op elk moment aan essentiële benodigdheden op zeer korte afstand van hun werkplaats. Dit betekent minder ‘waste’ voor uw productieproces, door een reductie in tijd verwijderd van de werkplaats of downtime van uw machines
De software op de automaten houdt alle uitgiftes / retouren bij. Rapporten zijn beschikbaar per periode, per gebruiker, per artikel, etc... U beslist zelf welke rapporten U wenst te zien. Deze kunt U ad hoc opvragen of periodiek naar één of meerdere mensen laten versturen per email.)
Partner Safety biedt U de mogelijkheid om de verdeelautomaten voor U te aanvullen wanneer nodig. Hierdoor hoeft U geen tijd meer te besteden aan de volledige supply chain voor de artikelen in de verdeelautomaat.)
Binnen Industrial Vending zijn verdeelautomaten tegenwoordig het ankerpunt geworden. Het gemak waarmee uw mensen hun belangrijke materialen 24h/7d ter beschikking hebben, en de tijdswinst voor uw productie zijn onmiskenbaar.
Werknemers die niet gemakkelijk aan essentiële materialen en PBM’s kunnen komen, zorgen voor een grote verborgen kost voor bedrijven. Denk maar aan de verloren tijd als gevolg van het feit dat zij naar een centraal magazijn moeten lopen, waar misschien niet iemand direct beschikbaar is.
Zonder registratie is er ook vaak een willekeur in wat medewerkers mogen nemen en daadwerkelijk nemen. Producten worden te veel genomen en dan weggegooid. PBM’s worden te snel vervangen door een nieuw exemplaar. Uw bedrijf verliest hierdoor onnodig veel geld.
Met verdeelautomaten heeft u een pasklare oplossing voor de hand.
Deze verdeelautomaten zijn specifiek gericht op een efficiënte en gemakkelijke verdelen van PBM’s en MRO artikelen. De flexibiliteit van deze verdeelautomaten laat echter ook een wijd gamma van andere toepassingen toe, zoals kantoorartikelen, IT materialen, boeken, etc…
Tool control een zeer specifieke toepassing binnen het vending-verhaal. Het is precies gericht op het beheer van uw waardevolle gereedschappen. Met tool control bent U altijd op de hoogte waar deze artikelen zich bevinden en welke medewerker ze in bezit heeft.
Slecht beheer van essentieel gereedschap kan snel leiden tot aanzienlijke verliezen voor uw bedrijf. Dit komt doordat belangrijk gereedschap wordt beschadigd, zonder controle rondslingert over verschillende afdelingen, of zelf mee naar huis genomen wordt tijdens het weekend. Als resultaat daarvan zullen medewerkers op belangrijke momenten hun taak niet kunnen uitvoeren omdat het gereedschap zoek is.
Dankzij tool control is dit geen probleem meer. U weet exact welke medewerker het gereedschap heeft ontleend, en waar het zich dus bevind. Uw medewerker zal er ook zorgvuldiger mee omgaan, waardoor iedereen wint met een degelijk systeem voor tool control.
Deze tool control automaten zijn specifiek gericht op een simpele one-click uitgifte en retour van gereedschappen en onderdelen. Met tool control kunt U ook automatisch kalibratie gegevens bijhouden voor uw gereedschappen, en de status van een apparaat wordt in real-time bijgehouden. Medewerkers kunnen bij teruggave melden of het gereedschap zich nog in goede staat bevindt. Indien niet, dan zal het gereedschap geblokkeerd worden voor verdere uitgifte totdat U het na reparatie en/of controle weer vrijgeeft.
De voordelen van tool control:
Dropboxen zijn een zeer gemakkelijke manier om allerlei artikelen op veilige wijze tussen mensen over te dragen. Dit varieert van een post-lever systeem (intern en extern) tot zelfs gereedschapsbeheer. De oplossing wordt volledig op maat gemaakt van uw benodigdheden.
De indeling van de dropbox is 100% flexibel. U kunt het vergelijken met een LEGO systeem waarin U zelf de blokken kiest. De hoogte, breedte en diepte zijn variabel. De dropbox kan hierdoor overal ingepast en/of ingebouwd worden.
De software die de dropbox aanstuurt wordt op maat aangepast op basis van uw project. Hierdoor is de flow voor de gebruiker altijd zo LEAN mogelijk.
Dropbox-proces: orderingave, levering & ophaling
De voordelen van een dropbox:
Met een automaat voor sleutelbeheer centraliseert en vergemakkelijkt U de registratie van alle belangrijke sleutels binnen uw bedrijf. Alle sleutels bevinden zich op dezelfde plaats en worden op een simpele 1-click manier uitgeleend en geretourneerd.
Sleutelbeheer gebeurt nog vaak op papier bij iemand op een kantoor of aan een receptie, die veel méér te doen heeft dan alleen sleutels. Sleutels liggen daardoor niet op tijd klaar, raken zoek, of een verkeerde sleutel wordt meegegeven. Dit is inefficiënt en zorgt voor hoge verborgen kosten voor uw bedrijf.
Met een sleutelautomaat wordt dit hele proces geautomatiseerd. Reservaties kunnen online of bij de sleutelautomaat worden doorgegeven. Iedereen kan in een kalender zien welke sleutels er op welk moment beschikbaar zijn. Als een sleutel niet tijdig wordt geretourneerd, dan zal de sleutelautomaat ook een verantwoordelijke op de hoogte brengen.
De sleutelautomaat bestaat voor elke hoeveelheid sleutels binnen uw bedrijf; van 20 tot méér dan 1000. De sleutelautomaat kan overal geplaatst worden en zelfs aan de muur bevestigd worden. U beslist waar deze automaat het meeste impact heeft op uw organisatie.
De software die de sleutelautomaat aanstuurt wordt op maat aangepast op basis van uw project. Hierdoor is de flow voor de gebruiker altijd zo LEAN mogelijk.
De voordelen van een sleutelautomaat:
De sleutelautomaat kan ook uitgebreid worden met “car management”. Met car management wordt het beheer van uw vloot in één klap eenvoudig.
Hiermee worden een reeks aan handige extra’s geactiveerd als de sleutel wordt geretourneerd:
1. Parkeerplaats
2. Brandstofniveau
3. Netheid
4. Kilometerstand
5. Eventuele gebreken
U kunt ook zelf extra zaken als controle instellen, en U bepaalt zelf wanneer een voertuig eventueel aangeduid moet worden als “niet beschikbaar”. Hierdoor kan de sleutel van dit voertuig niet meer ontleend worden tot na een controle.
Herentalsebaan 151
2150 Borsbeek
België
+32 (0)3 366 27 27
info@partnersafety.be